Trollets betraktelser 155; 11 maj 2010

Hej hej

Jag och mamma har legat sjuka i ett par dagar nu. I söndags var inte jag så kul och igår var inte mamma så kul. Jag fick henne att till slut montera ihop min sparkcykel men oj, som hon stönade och hade sig. Och inte ville hon hoppa i sängen heller. Och äta fick jag göra själv. Hon hade köpt en burk med köttsoppa och jag försökte flera gånger att smaka på den men USCH va äcklig den var. Då fick jag mannafrutti istället. Konstig middag men det var gott.

Idag har hon varit piggare, jag med. Och då var det ju dags att prova min sparkcykel utomhus. Jag har tränat i hallen under hela dagen och det märktes, det gick så fort så fort utomhus!









Vet du vad jag och mamma gjorde sen? Vi bakade bullar. Jättemånga och jättegoda!! Jag åt så många så jag kunde inte äta mat sen.

Mina bullar gräddade vi aldrig för jag stoppade så många tandpetare i dem så mamma var rädd att någon skulle göra sig illa på bullarna.



Javisst ja... hästbilden!!




Världens finaste Troll säger mamma att jag är. Håller du med?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0