Trollets betraktelser 123, 30 september

Hej hej!
Måndagen var som vanligt och farmor och farfar kom och hämtade på dagis. Gnällig och tjurig hade jag varit hela dagen på dagis och jag behöll mitt "goda" hurmör hela dagen.

Igår åkte jag och mamma till Väla och träffade Lillkillens pappa. Han skulle få följa med när Mamsingen köpte en ny, cerise jacka åt mig. Det konstiga var att han inte hade Lillkillen med sig men jag vet numera att Lillkillen har en stygging till mamma som inte låter Lillkillen få träffa sin pappa. Hoppas inte mamma blir så elak någpngång!

Efter lite mat och lite spring så hade det "goda" humöret gått vilse och jag var samma underbara solstråle som jag brukar vara. Det var kanske tur för det verkade som om Mamsingen starkt funderade på att sälja mig på Tradera eller nått.








Väl hemma så ville jag måla med fingerfärger men jag använde dem mest som kroppsfärger. Det hela slutade med att jag ramlade ner från stolen, slog i huvudet och blev inte glad förrän vattnet i badkaret var tillräckligt djupt för att dyka i.




Idag somnade mamma medan jag tittade på Totte. Då passade jag på att hämta påsen med bröd till ankorna och smula ner precis hela sängen. Mamma blev inte alls glad, undrar varför?

Imorgon är mitt dagis stängt så farmor och farfar kommer hit med Miko.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0