Trollets betraktelser 126, 14 b oktober 2009

Hej igen

Nu är dete kväll i Thailand. Så mycket jag har hunnit bada idag, hela dagen för att vara ärlig. Jag har simmat och hoppat, plaskat och skvätt. Så kul jag har haft. Pappa frågade mig om jag ville åka hem. Då svarade jag NÄÄÄÄÄÄÄJ!!!


Här kommer jag!!!!!!!!!!!!!!!



Simma simma simma!!!!!

Ibland tvingas jag upp på torra land för att torl och bli av med mina blåa läppar....

På kvällen åkte vi in till Patong. Där var det massor av bilar och folk. Men inga elefanter. Däremot en ödla i taket på den skräddaren som pappa var och tog mått hos.

Maten som mamma beställde in till mig rörde jag inte alls. Men hennes ris och en extra inkallad skål med ris tillsammans med massor av soja slank ner i min mage (en hel del utan på också, om jag ska vara ärlig!).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0