Trollets betraktelser 132, 4 november

Hej hej på er

Nu är jag hemma hemma. Jag har haft jättesvårt att anpassa mig tillbaka till kylan, tiden och avsaknaden av elefanter.

Här kommer lite fler bilder! Det kommer fler när mamsingen plockat fram kabeln till den andra kameran!

Efter tre dagar på Kata så flyttade vi igen. Undrar om Pappa aldrig var nöjd med hotellet eller vad... tre gånger fick vi checka in på olika hotell.

Men bada kunde jag göra över allt!!

En dag regnade så jag kunde bada bara henom att gå ut på altanen. Det var kul!



Men i Thailand regnar det inte så länge och på kvällen gick vi och käkade. Jag hjälpte mamma att välja ut den godaste maten. Vad hon än beställde så tog jag det och hon fick äta det som jag skulle ha ätit. Tur att jag har en sådan soptunna till mamma.



På den restaurangen träffade jag Marsi. Marsi är äldre än mig och jättetjock. Hon kunde inte prata svenska, hon sa faktiskt inte mycket alls. Men oj som vi jagade varandra!

På sista hotellet vi bodde på fanns det ingen pool precis utanför dörren. Men kan du tänka dig var de hade gömt den poolen? I badrummet. Med egen rutchkana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0