Trollets betraktelser 135; 17 november 2009

Hej hej

Idag har jag nog inte varit så snäll..... Mamma har varit arg på mig. Varför?? Jaaa... kanske för att jag hällde en flaska nagellack på toalettgolvet... eller att jag hällde 2 liter mjölk på mattan och sen försökte använda en hel toarulle för att torka upp det.... pappret slängde jag sen i toaletten men det gick inte att spola ner allt.

Men egentligen var allt detta inte mitt fel... mamma borde ha sagt till mig men hon somnade på soffan när jag tittade på Alfons efter mellanmålet. Man måste ju passa på!

All nagellack som jag hade på händer och fötter fick Mamsingen bort med "aciiiiitån" och sen badade vi. Jag lagade mat till mamma och sen var hon glad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0