Trollets betraktelser 103, 31 maj 2009

Sommar = värme = bada!!!


Inte heller i fredags var det babysim. Börjar misstänka att mamma glömt bort var det är.... och jag som inte har körkort än...

Men fredagen blev mysig ändå. Jag och mamma köpte kebabtallrik som vi delade på framför tv:n. Sånt är myyyysigt.

På lördagen var det dags att rida. Jag fick rida på en pytteliten häst som hette Molly men det tyckte jag inte riktigt var kul. Speciellt inte när den skulle springa fort. Då skuttade ju hela jag upp och ner. Sen fick jag rida Sippan och det var mycket bättre. Sippans skötare glömde bort mig och mamma så jag fick rida superlänge. Så länge så jag till slut sa att jag inte ville rida mer.


På eftermiddagen dök pappa upp. Vi gick ner på stan ooch käkade. Jag stal lax från mamma och kött från pappa. Åt skogen med kostcirkeln, här är det rent protein som gäller!





Jag fick ett halsband som gick och äta. MUMS!!





På kvällen var jag och partade med vår granne Rolan och "datt-Marie" till sent på natten.

Idag skulle vi egentligen ha åkt och babysimmat men det var så fint väder så mamma tog ut min egen pool. Som hon sprang med vatten. Hon förstod aldrig varför poolen aldrig blev full men pappa såg att jag tryckte ner kanterna så vattnet rann ur.




Sen tog jag en spann som mamma hade släpat ut vatten med, vände den upp och ner, klev upp på den och hoppa i poolen. SuperkuL!



En snabbis-promenad ner till stan och handlade lite så vi kunde grilla.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka fina och mysiga bilder.. :)

2009-06-03 @ 10:16:59
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0