Trollets betraktelser 70, 8 mars

Hej hej

Helgen har varit rätt lugn. Jag har sovit lite dåligt på nätterna men sover soom en barn (vad annars??) på lunchen. Igår badade jag och Mamsingen länge i badkaret med massor av bubblor. Vattnet smakar inte så gott och jag kräver att mamma ska skrapa bort allt skum innan jag dyker men jag älskar att ha skum.



Tittut!


Idag har vi varirt och badat. Det var massor av folk där men kul ändå. Jag simmar och simmar och hoppar och hoppar. Idag kom jag på att man kunde klättra på startpallarna. Bada är kul!

Käkade tacos och godis till middag.

Har kommit på en supersmart grej. Nu ikväll så ville jag inte sova så jag kallade på mamma. När hon kom så kramade jag henne jättehårt och sa JAG ÄLSKAR DIG. Då började mamma gråta fast det verkade som om hon blev glad. Sen fick jag komma upp en stund. Smart va??

Nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0