Trollets betraktelser 114, 19 juli 2009

Visste du om att nappar kan vara stora randiga och smaka godis??

Hej förresten

Igår hände absolut ingenting mer än att jag och mamma sov nästan hela dagen. Jag har slutat sjunga men pratar ändå. De flesta meningar jag säger består av fem ord eller mer. Mamma säger att hon kommer får sårskador i öronen.



Idag var jag på laxbutiken och  käkade pannkakor. JOO, vad trodde du? Och mjölk förståss, min älsklingsdryck. Det finns ingenting jag hellre dricker.



Efter lite eftermiddagssovande i pappas lägenhet i Göteborg så tog jag med mamma till Liseberg. Där hittade vi pappa efter ett tag och jag tog med honom till Sagoslottet.

På Liseberg finns en massa karuseller men även annat skoj. Idag var jag inne i ett hus med en massa speglar. Oj, så konstig jag blev i dem. "Titta hur jag ser ut" upprepade jag framför varje ny spegel. Men inte nog med det. Sen skulle man gå en labyrint men glasruto för att komma ut. Två gånger körde jag huvudet i en ruta så det tjongade innan mamma visade att man kunde titta på golvet var vägen ut var.



Hur var det nu med nappen som smakade gott? Jo, jag vann inte på TWIST.hjulet och blev lite ledsen. Men då köpte mamma denna åt mig. MUMS!!



Tjillivipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0