Trollets betraktelser 110, 7 juli 2009

Oj så kul jag haft nu ett par dagar. Mamma verkar ha slutat på sitt jobb för hon är hemma hos mig varje dag och vi hittar på så mycket skoj!!

I lördags var det kalas för lilla Chokladtanten (Ankan). Det var massa nya människor men detvar kul ändå. Oj som jag busade med Stora stygga farbrorn.
Och pappa förståss...



Efter lite stressig morgon så tog vi söndagsbilen (samma som vanligt men vi körde en söndag) och åkte upp till pappas lägenhet i Göteborg. Mamma åkte en annan bil men kom till göteborg ändå. På vägen hade hon hittat MeandI-tanten, Emma och Lucas. MeandI-tanten gjorde skäl för sitt namn och hade en massa nya MeandI-kläder med till mig.

Hela dagen var på Liseberg och vi åkte maaaaaassor av karuseller. Det var jättekul. Jag körde bil (börjar bli riktigt riktigt bra på det. Inte en enda gång jag kör fel!)



Allra roligast var att få åka med Emma. Vi flög flygplan tillsammans.



Sen provade jag olika händer. Ingen av dem passade så jag behåller de jag har!



Jag älskar verkligen karuseller. SÅÅÅÅÅÅ kul!! Jag åkte Flumrider med Pappa och Lucas!!



På natten sov Lucas och Emma över hemma hos pappa. Jag var jättetrött annars hade jag nog hellre velat ligga och prata med dem hela natten.

Dagen därpå visade jag Emma och Lucas Universeum. Tappade bort mamma när jag gick till regnskogen men det gjorde inget. Hon hittade mig efter ett tag.

Därefter åkte vi till Liseberg igen och åkte massor av karuseller igen. När det hade blivit natt så gav jag MeandI-tanten en puss och en kram så hon skulle kunna åka bil tillbaka till Skåne. Jag hoppas att de snart kommer tillbaka för så kul har jag och mamma inte haft på länge.

Idag har vi varoit och badat på ett äventyrsbad. Jag åkte värsta vattenrutchkanan om och om igen. JIIIIPPIII!!



Slutligen....... Långa mamma och lilla jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0