Trollets betraktelser 96 25 april

Tjaba!

Det blir varmare och varmare för varje dag, fattar inte riktigt varför. Men jag slipper overall i alla fall. Och gjööööönt har det blivit överallt också, inte heller det förstår jag. Och det luktar annolunda. Och Mamsingen är gladare också. Mer som vanligt, inte så där ledsen som hon var ett tag. Vet inte riktigt var hon gjort sig illa men det verkar ha gått över nu. Tur att jag blåst så mycket på henne

.

Jag har klänning på mig nästan varje dag nu, jag gillar verkligen att ha kjol och klänning. JAg dansar och dansar för då flyger kjolen ut. Ser så ballt ut.

I fredags kom pappa med Mamsingen och hämtade mig på dagis, det var kul men jag höll koll på mamma hela tiden så hon inte smet. Och när vi skulle gå så fick faktiskt mamma ta och bära mig, jag vet liksom var jag har henne då.

Pappa åkte iväg och gav bilen en däckikyr.... undrar vad det innebär. Sen åkte vi till Väla en sväng och jag fick en ny kaninballong. ROSA!! Så fin. Men mamma och jag blev lite bråkiga i bilen. Jag ville ha kaninen framme i framsätet och hon ville inte ha den i ansiktet när hon körde. Hon vann ...... den här gången.

Babysim men massor av kaffekokande. Det betyder inte att jag kokar kaffe utan att man bubblar under vattnet.




Sen skulle man rulla ner i vattnet från mattan, Det var kul!



Surfing på matta!!



Och sen KABONGA!!!!



Pappa sa att han tyckte jag hade blivit världsbäst på att simma på rygg och det är jag rätt bra på!

MeandI-tanten verkade vara glad att se mig och få presenter. Jag bar champagne-flaskan och snubblade så det blir väldigt roligt när hon ska öppna den :-D

Gungade så klart tillsammans med Emma. Hon är kul! Hon satt på toa när jag lånade hennes potta. Vi mest satt där. Som mamma sa; mycket väsen för ingenting.



Idag blir det en spännande dag! Vi ska åka till Skånes djurpark! Men det får du höra en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0