Trollets betraktelser 89 9 april

Haj haj

Idag har jag nästan blivit storasyster!! Ankan har äntligen kommit och chokladmamman har fått en vit chokladbäbis. Jippi jippi!!!!

Idag hat vi tagit det lugnt. Jag och Mamma byggde med klossar läääänge....



Och badade och dyk läääänge.....





Morbror Peter kom förbi en liten sväng. Han är fortfarande läskig men när han skulle gå så vinkade jag och sa -Hej då Petor (Mamma säger Peter och jag PetOR). Tror han tyckte att jag var lite söt...

Vad har jag mer gjort..... gjort mamma irriterad för att jag snurrade hennes stol hela tiden. Välte ut jordnötsskålen.... jagat Gutav (Mormors håriga katt) och dregglat på golvet.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

så sötis :D Ska ni göra ngt kul i påsk??



Designauktion PÅGÅR! Just nu 21 kr!

2009-04-09 @ 22:00:30
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0