Trollets betraktelser Egypten 2 31 oktober

Hej på er alla!
Här kommer en hälsning från Sharm. Så varmt och skönt vi har det. Vi badar och leker i poolen mest men nästa vecka blir det lite utflykter (om nu mina kläder kommer snart).

Varje dag är ganska inrutad. Jag väcker Mamsingen kl 06.45 för då har solen lyst mig i ögonen en stund. Vi gosar ett tag och sen väcker vi pappa. Frukosten brukar vara helt ok men jag äter olika bra varje dag.



Sen går vi till poolen. Antingen tar vi poolen precis utanför där jag bor eller så går vi en bit till en annan pool som ligger vid havet.


Chips får jag så mycket jag vill så just nu äter jag nästan en hel tub Pringels varje dag. Mmmmmm, gott. Sen är det lunch och napp-tid på rummet. Idag somnade jag hos pappa och vi sov i nästan en timme vid poolen.



När jag sovit middag så brukar vi ta en taxi till Naama eller till Old Town. Kvällarna är lite kallare så då får jag ha lite extra kläder på mig. Det är då det märks att jag fortfarande är lite ostabil på handen när jag dricker och äter. Du skulle bara veta hur mycket fläckar jag kan producera under en och samma kväll!!



När vi kommer tillbaka från vår shoppingrunda så äter vi och sen är det nattinatti. Mamma säger att jag är världens snällaste unge när jag ska sova. Men varför i hela friden skulle jag vilja att Mamsingen ligger bredvid när jag ska sova`? Hon sjunger ju så illa så det finns inte ord för det. Så bästa sättet att bli av med henne är att säga Natti och sen ssova. En kväll misslyckades jag med det och då fick jag höra på hennes sång (??????) i 20 minuter.

Vad gör jag mer`? Klappar katten som finns på hotellet!


Hörs mer en annan dag! PS: Mamma har försökt att ringa mormor många gånger nu men hon svarar inte..... undrar om hon är ute och flörtar med en massa Egyptier....för det gör jag!!!


Kommentarer
Postat av: lena ebbesson

ända lediga kväll åker till stan ett par timmar är hemma 21 mamma

2008-11-03 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0