Trollets betraktelser Egypten 6; 10 November

Hej

Nu flyter dagarna ihop, jag minns knappt vad vi gör. Eller rättare sagtt, vi gör inte så mycket mer än njuter av livet. Mamma ligger i skuggan och läser en rad eller två, pappa har varit hemma ett par dagar nu och jag badar, badar och badar. Flörtar lite med servitörerna och busar.




Mamma har bestämt att vi inte ska åka till Kairo denna gången, hon tycker att det blir för lång resa för mig. Istället lägger hon energin på att bråka med Apollo. Vårt flyg kommer visst bli 15 timmar försenat pga av något flygbolag har kalasat, eller vad det nu kallas. Det betyder att vi från klockan 12 på förmiddagen till klockan 2 på natten inte får ha hotellrummet och det tycker inte mamma och pappa är ok. De påstår att då kommer jag inte sova alls och att jag då blir en mardröm. Jag trodde att mardrömmar skedde när man sov men vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0