Trollets betraktelser 58, 6 april

Nu blir du väl förvånad? Fick lite betrakelser av mig igår och vips så kom det nya redan idag! Tänkte försöka bli lite bättre på att uppdatera min blogg.

Idag har Mamma skällt jättemycket på pappa. Vet inte riktigt varför hon gör det, han är ju aldrig hemma så han kan ju inte hinna göra så mycket fel. Men jaja, när hon var klar så åkte vi och badade. Så kul det var trots att det var massor av folk. Bråttom hade vi när vi skulle iväg sen. Jag fick inte leka med duschmunstycket så länge som jag brukar få och inte heller satt vi i det där varma rummet. Pappa körde fort fort och plötsligt var han borta igen.

På eftermiddagen sov jag och mamma jättelänge. Det tycker jag är bra för då får jag vara uppe lite längre ikväll.

Sen pussade jag och Mamsingen spegeln. Det är kul! Det blir kallt i munnen och så blir det immigt på spegeln. Hjälpte dessutom mamma att plocka upp alla mina leksaker. Jag har fått en stor låda med morötter, kaffeburkar, gurkskivor och hamburgare, alla helt i plast. De är jätteskojiga, speciellt att välta ur!

image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0