Trollets betraktelser 6; 23 maj

Sov länge som vanligt. Tog det lugnt tills mamma och jag skulle möta Melwin (med hans mamma Pernilla). Vi skulle till Öppna förskolan.

På Öpnna förskolan hade vi en lååååång sångstund. Trodde aldrig den skulle ta slut, blev nästan lite sur i slutet. Somnade sen i babyliften medan mamma fikade.

När vi kom hem så låg jag och mamma och kelade/skrattade/sjöng och pratade i två timmar. Så roliga ljud hon kan göra!! Jag försöker härma henne men det går inte riktigt.

Hade svårt att somna vid nio, mamma fattade inte varför förrän jag fick dagens urpumpade mat. Slukade 140 ml i ett nafs, jag var så himla hungrig!! Somnade sedan gott.

Som sagt, en vääääldigt lugn dag. Hoppas att alla mina dagar blir lika lugna.image6

Kommentarer
Postat av: Python

Mullenutt, näst efter lilla L kommer nog Trollet!
kram på er!

2007-05-25 @ 10:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0