Trollets betraktelser 5; 22 maj

Min mamma är bara såååå dum, hoppas inte jag ärvt min intelligens av henne. Jag var superhungrig inatt och käkade flera gånger. Det brukar jag inte göra så mamma var jättetrött i morse. Det var jag med så jag sov ända till halv 10. Men usch va blött det var i byxan då. Och detta fattade inte mamma. I yrvaket tillstånd försökte hon med mat, kel, sånger, natt och gosetrasa över huvudet. Hur jag än försökte tala om för henne vad felet var så fattade hon inte. Till slut fick jag simulera bajsning för att hon skulle fatta. Och vilken prutt!! Luktade väääääldigt illa. Och äntligen fick jag en ny blöja. Den gamla vägde ungefär ett halvt ton och mamma hade väldigt dåligt samvete. rätt åt henne.

Sen tog vi Miko med oss ner på stan. Mamma käkade soppa på biblioteket. Jag sov hela tiden och även en bra stund på balkongen när vi kom hem. I eftermiddag är det dags för babysimmet för första gången. Hoppas att det är kul!!!

Nu har vi varit på babysimmet. Tur att mamma var ute i god tid för vi körde fel och sen fel och sen fel igen. Väl på badet så var det en massa gaphalsar och lilla jag. Men jag tyckte det var kul. Mamma skrattade ju så då måste jag ju också skratta åt henne. Vi flöt omkring och verkligen diggade läget. Ser fram emot fredag då det är dags igen. Hoppas att mamma kan planera mat och sömn lika bra då!!!

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0