Trollets betraktelse 36; 17 juli

Idag har jag varit hungrig nästan jämt. Och sovit massor. Däremellan har jag lett mot världen och bajsat. Du skulle se vilken lång chokladstång jag producerade. Hade lite svårt att få ut den men när mamsingen satte salva i min röda bak så klämde jag till och den började välla ur mig. Nästan 3 dm sammanlagt sa mamma att den blev. Jag tyckte bara att jag upptäckte något praktiskt. Genom att bajsa på skötbordet så slapp jag ha det i byxan tills mamsingen fattar att det ar dags att byta. Ska försöka komma ihåg det. Sen ville jag ha mat igen. Och då fick jag något nytt. Det såg likadant ut som min vanliga banangröt en luktade lite annolunda. Det var risgröt med banansmak och det var nog det allra bästa jag smakat någon gång. Så underbart. Jag käkade i mig hela portionen i ett nafs och orkade knappt efterätten med aprikos. En timme senare ville jag ha mer men det fattade inte mamsingen och hon erbjöd bara den vanliga maten. Det fick duga. Hungrig igen efter två timmar och då fick jag upptina mjölk, mamsingen verkade vara sluttömd. Men när jag fjantade med flaskan (de är så god att bita tag i och dra i) så satte mamma ner mig igen. Jag fick tigga, hota och be för att få en ny chans och när jag väl fick det så åt jag 100 ml. Vill man hålla sig smal så ska man äta lite men ofta?sådet så Melwin (som äter 210 ml ersättning år gången).

Visst ser jag kul ut när jag är nyvaken???
image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0